Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

«Մեդիա զոմբիացում» կամ ինչպես խուսափել մարքեթինգային հնարքներից

Եթե հավատանք գովազդին, ապա մենք ոչ մի արժանիք չունենք առանց բարձր հասակի, «անոռեքսիկ» նիհարության կամ մարզված մարմնի, հատկապես եթե չենք կրում ֆիրմային պայուսակ և չունենք նոր iPad: Մինչ հուսահատվելը (չէ՞ որ այս ցուցակից կարող ենք ինչ-որ բան չունենալ)` մտածիր, արդյոք քեզ չե՞ն փորձում խաբել կամ ինչ-որ բան պարտադրել:

Զանգվածային լրատվության միջոցները (սովորաբար դրանց ասում են ԶԼՄ-ներ կամ մեդիա), ներառյալ համացանցը, ազդում են մեր կյանքի բոլոր կողմերի վրա: Համաձայնվեք, որ դա կասկածի ենթակա չէ: ԶԼՄ-ների ազդեցությունը դժվար է բնորոշել մեկ բառով, այն բազմակողմանի է և ինչպես ցանկացած երևույթ` ունի և դրական, և բացասական կողմեր: Խոսենք մի քանի բացասական կողմերի մասին:

Մարդու սեքսուալությունն անշուշտ ամենասիրված թեմաներից է, որ հետաքրքրություն է առաջացնում շատ մարդկանց մոտ: Այդ իսկ պատճառով բիզնեսը և ԶԼՄ-ները  լայն օգտագործում են սեքսուալությունը` տարբեր ապրանքների, ծառայությունների և նորությունների նկատմամբ ուշադրություն գրավելու համար: Սեռական ենթատեքստն առկա է գրեթե ամեն ապրանքի գովազդում, բացահայտ, ինտիմ տեսարաններ պարունակում են շատ ֆիլմեր, իսկ համացանցում դժվար է խուսափել ձանձրացնող էրոտիկ բնույթի գովազդային պատուհաններից կամ տեքստային հաղորդագրություններից: Ի դեպ, ինտիմ հարաբերությունները ներկայացվում են պարզեցված, հաճախ կոպիտ կամ խեղաթյուրված եղանակներով: Դժվար չէ կռահել, թե ինչպես է դա ազդում մեր վարվելակերպի, վարքագծային կանոնների, ներառյալ սեռական վարքագծի վրա:

Ժամանակակից մեդիա տարածքում մարդու գեղեցկության և սեռական գրավչության պատկերացումները բերում են դրան, որ շատ մարդիկ ընդունում են մեդիա կերպարները որպես ընդօրինակման տիպարներ (օբյեկտներ): Սա հատկապես վերաբերում է հագուստի ոճին, արտաքինին և վարվելակերպին: Արևմտյան մշակույթն ունի որոշակի պատկերացումներ տղամարդու և կնոջ արտաքինի վերաբերյալ, որոնք իրականում շատ տարբերվում է արևելյան մշակույթին բնորոշ կամ օրինակ` որոշ աֆրիկյան ցեղերի պատկերացումներից: Սովորական երիտասարդը հաճախ տարբերվում է մեզ պարտադրվող «իդեալական» պատկերից: Սակայն գեղեցկությունը շատ հարաբերական և անհատական հասկացություն է: Տարբեր մշակույթներում և հասարակություններում, տարբեր ժամանակներում գեղեցկության ընկալումները տարբեր են եղել: Հետևաբար, հնարավոր չէ գտնել գեղեցկության հստակ չափանիշներ: Եվ ի վերջո` առողջ և երջանիկ մարդն է իրականում գեղեցիկ:

Դեռահասները, հատկապես աղջիկները բավականին հաճախ ունենում են կոմպլեքսներ, կապված սեփական մարմնի հետ: Ցանկացած դեռահաս զարգացման որոշակի փուլում խիստ մտահոգվում է արտաքինով և ցանկանում է ավելի գրավիչ երևալ հասակակիցների աչքերում: Բավականին հաճախ անվստահ, երկչոտ դեռահասը, հատկապես ֆիզիկական որևէ առանձնահատկություն կամ խնդիր ունեցող, իրեն համարում են անհամակրելի և ոչ սեքսուալ:

Իհարկե, վատ չէ ունենալ Քիմ Քարդաշյանի արտաքինը կամ շատ լավ պարել տվերք (twerk): Բայց երբ աղջիկները նորաձև կազմվածքի պատճառաբանությամբ իրենց տանջում են դիետաներով, օգտագործում են կասկածելի ծագման դեղամիջոցներ ու սննդային հավելումներ և նիհարում են մինչև «XXXXXXS» չափսը, դա դառնում է շատ վտանգավոր:

Չափազանց նիհարելը բերում է դաշտանային ֆունկցիայի խանգարման, հետագայում նաև վերարտադրողական (հղիանալու և մայրանալու ունակության հետ կապված) խնդիրների առաջացման: Բացի այդ, խանգարվում է մարսողությունը, նյութափոխանակությունը, և առաջանում է շատ ծանր հոգեկան խանգարում` անոռեքսիա, երբ սեփական մարմնի խեղաթյուրված ընկալման և գիրանալու անհիմն վախի պատճառով վերանում է ախորժակը, և մարդն աչքի առաջ նիհարում է մինչև կմախք և նույնիսկ կարող է մահանալ (մանրամասն կարող ես կարդալ այստեղ):

8974493195_cb1ab26c93

Կամ մեկ այլ երևույթ: Հեռուստատեսությամբ և համացանցում հաճախ գովազդում են պլաստիկ վիրահատություններ, որոնք հրաշքներ են անում, փոխելով արտաքին տեսքն այնպես, որ բարձրանում է մարդու ինքնագնահատականը, նա դառնում է ավելի գրավիչ, սեքսուալ և արդյունքում` պարտադիր գտնում է սեր և երջանկություն: Մի՞թե դու հավատում ես, որ դա ճշմարտություն է: Իհարկե, ո´չ, ավելի ճիշտ` այն իմաստով, որ խոստանում է գովազդը: Վիրահատությունները միշտ չէ, որ տալիս են ցանկալի արդյունք: Որոշ մարդիկ չեն համակերպվում նոր արտաքինի հետ: Իսկ կան վիրահատություններ, որոնք բավականին վտանգավոր են: Եվ ինքդ մտածիր, արդյոք հնարավո՞ր է միայն արտաքինը փոխելով լուծել մարդու հոգեբանական և կյանքի բոլոր խնդիրները:

Սեռական ենթատեքստը կիրառվում է հագուստի և այլ ապրանքների գովազդում: Գովազդն ասում է` գնի´ր այս զգեստը, բաճկոնը, կոշիկները, մոտոցիկլետը, ժամացույցը և կլինես գովազդի գեղեցիկ, գրավիչ կամ առնական հեռոսին նման, և քո առջև կբացվեն բոլոր դռները:

Իրականում ծամոնի կամ ստվերաներկի օգնությամբ մարդուն չես գրավի, լավագույն դեպքում կգրավես ուշադրությունը: Իսկ սեր դրանք հաստատ չեն առաջացնի:

bourjois_sm
Գովազդից ազատվել հնարավոր չէ, բայց որպեսզի հեշտությամբ չենթարկվես, պետք է սովորես դիտել այն քննադատաբար` ճանաչելով չափազանցված արդյունքները, անիրականանալի խոստումները կամ պարզ խաբեությունը: Հիշի´ր, որ այսպիսի մարքեթինգային հնարքների հիմնանպատակն է վաճարել շատ ապրանքներ և ներգրավել ավելի շատ մարդկանց:

Փորձիր փնտրել համացանցում հայտնի մարդկանց նկարներ` առանց շպարի, նկարներ, որոնք չեն մշակվել Photoshop ծրագրի օգնությամբ, և համեմատիր նրանց գովազդվող կերպարների հետ: Դու ամեն ինչ կտեսնես ինքդ:

1603739

Քրիստեն Ստյուարդ

 95115760_celeb_08

Միլա Կունիս

Դուր գալու համար հարկավոր չէ ունենալ Սելենա Գոմեսի կամ Բրեդ Պիտի արտաքինը, ունենալ վերջին մոդելի iPhone կամ կրել հայտնի բրենդի հագուստ և կոշիկներ: Չէ՞ որ նորաձևությունը փոփոխվում է հաճախակի: Իսկ քեզ բավական է լինել այնպիսին, ինչպիսին դու կաս իրականում: Սիրի՛ր և գնահատի՛ր ինքդ քեզ, և կգտնվի այն իսկական մարդը, որ կսիրի քեզ քո իրական կերպարում: 🙂

Ֆոտոները գտել ենք այստեղ, այստեղ, այստեղ և այստեղ: