Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Ֆիզիկական ակտիվություն

Շարժումը, ամենօրյա ֆիզիկական ակտիվությունը և առհասարակ ակտիվ կենսակերպը շատ կարևոր է մարդու ֆիզիկական և հոգեկան առողջության համար:

Հետազոտությունները փաստում են, որ ֆիզիկական ակտիվության պակասը և պասիվ, նստակյաց կենսակերպը նպաստում են տարբեր հիվանդությունների առաջացմանը, իսկ կանոնավոր ֆիզիկական վարժանքն ունի բազմաթիվ օգուտներ: Ի շնորհիվ ֆիզիկական ակտիվության ամրանում են մեր ոսկրերն ու ջլերը, զարգանում մկանները, բարելավվում է սիրտանոթային և շնչառական համակարգերի վիճակը, օրգանիզմի պաշտպանական ֆունկցիան, պահպանվում է նորմալ քաշը: Բացի այդ,  ակտիվ մարդն ունենում է լավ ինքնազգացողություն և բարձր տրամադրություն, ավելի ինքնավստահ է, հեշտությամբ է կատարում առօրյա գործերը և նույնիսկ ունի ավելի բարձր աշխատունակություն (երեխաների պարագայում` դպրոցական առաջադիմություն):

Կարծում ենք, տպավորիչ է: Եվ դրական ազդեցությունների ցանկը կարելի է շարունակել…

Ժամանակակից գիտությունը ապացուցել է, որ կանոնավոր ֆիզիկական վարժանքներն իջեցնում են տարբեր հիվանդությունների ռիսկը, որոնցից են սիրտանոթային հիվանդությունները, որոշ տեսակի ուռուցքները, շաքարախտը և այլն: Նույնիսկ վատառողջ և քրոնիկ հիվանդություններ ունեցողների կանոնավոր ֆիզիկական ակտիվությունը (իհարկե, ըստ մարդու կարողությունների) օգնում է լավացնել ընդհանուր առողջական վիճակը, նվազեցնել հիվանդության հոգեբանական և սոցիալական ազդեցությունը / բեռը մարդու և նրա ընտանիքի վրա:

Մասնագետները 5-17 տարեկան երեխաներին և դեռահասներին խորհուրդ են տալիս օրական առնվազն 60 րոպեների ընթացքում լինել ֆիզիկապես ակտիվ` մարզվել կամ մասնակցել տարբեր դինամիկ ակտիվություններին (լող, պար, աէրոբիկա, ֆուտբոլ և այլն):

Ուրեմն, առաջարկում ենք քեզ չխուսափել դպրոցում ֆիզկուլտուրայի դասերից, զբաղվել որևէ սպորտով կամ պարզապես առավոտյան մարմնամարզություն կատարել, շատ քայլել, ոտքով բարձրանալ աստիճաններով, մասնակցել տարբեր արտադպրոցական միջոցառումներին, արշավներին, ակտիվ խաղերին, պարել, լողալ, հեծանիվ վարել և այլն: Ընտրությունը բավականին մեծ է:

Եվ ի վերջո` բարեկազմ, ձգված մարմին ունենալը միշտ համարվում է գեղեցիկ, բոլոր մշակույթներում: Սակայն, իհարկե, պետք չէ չափն անցնել և մոռանալ անվտանգության մասին: Ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը պետք է առաջացնի միմիայն դրական էմոցիաներ, չբերի գերհոգնածության: Բացի այդ, մարզվելու վայրը և սպորտային պարագաները պետք է լինեն հարմարեցված և անվտանգ, հագուստը և սպորտային կոշիկները` հարմարավետ: Չմոռանաս ընդունել բավարար քանակությամբ հեղուկներ (նախընտրելի է` մաքուր ջուր): Եթե զբաղվում ես սպորտով, քո սննդակարգը պետք է լինի ադեկվատ էներգետիկ ծախսերին, այսինքն, անհրաժեշտ է ընդունել բավարար քանակությամբ սննդանյութեր: Սպորտով զբաղվող երիտասարդների մոտ ընդհանուր կալորիաների և սպիտակուցի պահանջը ավելի բարձր է:

Եվ իհարկե, եթե ունես որևէ առողջական խնդիր, ապա նախքան ինտենսիվ Ֆիզիկական վարժանք կատարելը կամ կոնկրետ սպորտաձևի գրանցվելը, խորհրդակցիր բժշկի հետ: