Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Ինչպես վերապրել դժվար տարիքը

Այլ նորություններ

Ինչպես մոտիվացնել ինքդ քեզ
Եկե′ք սկսենք նոր տարին լավ տրամադրությամբ, դրական լիցքերով, փորձենք ընդունել և սիրել մեզ և շրջապատող աշխարհը: Սա իսկապես կարևոր է լավ հոգեվիճակ ունենալու համար: :-) Հոգեբանները խորհուրդ են տալիս այլ կերպ նայել շրջապատին, կյանքի դժվարություններին, երբեք չհուսահատվել ու հավատալ սեփական ուժերին և փորձել հաղթահարել խնդիրները ավելի արագ և հեշտ եղանակներով: Եվ այսպես, մի քանի պարզ հնարքներ. Ուրեմն, ինչպես ասում են. "Don't worry, be happy!" :-)
Տեղադրված է 11.01.2022 , 11:38…  ավելին →

Դեռահասային տարիքը իսկապես դժվար ժամանակաշրջան է և′ դեռահասների, և′ ծնողերի համար: 🙁

Հոգեբանները կիսվել են մի քանի պարզ խորհուրդներ, որոնք կօգնեն վերապրել այս դժվար շրջանը:

Եվ այսպես.

  • Այս շրջանն ի վերջո կավարտվի: Պետք է լցվել համբերությամբ: Բոլորը անցել են այդ շրջանով, ծնողները` ևս: Ուստի, ծնոնղներին  խորհուրդ է տրվում դեռահասի հետ զրուցելիս և որոշումներ կայացնելիս` հիշել սեփական դեռահասային տարիքը և հույզերը:
  • Վարիր օրագիր:  Ի դեպ, կարող ես այն վարել առցանց: Փորձիր գրի առնել, թե ինչ դրական բան արեցիր, ինչից գոհ մնացիր, թեկուզ և շատ փոքր ձեռքբերումներդ և հաջողություններդ: Հետո կարդալով` կհամոզվես, որ ունես շատ առավելություններ, ունակ ես լավ արարքների և կատարելագործվելու: 🙂
  • Գրի առ այն խոշոր և կարևոր ձեռքբերումները, որ ունեցար, հատկապես այն, ինչը գերազանցեց քո սպասումները: Օրինակ` պատրաստվեցիր ստուգողականին և ստացար սպասվածից ավելի բարձր գնահատական, կամ օգնեցիր ընկերոջը կամ պարզապես անցորդին: Դա թույլ կտա համոզվել քո ուժերի և կարողությունների մեջ:
  • Նպատակներ դիր, նույնիսկ ամենափոքր և պարզ: Ունեցիր ցանկությունների ցուցակ: Նկարիր երազանքներդ և աշխատիր իրագործել այդ փոքրիկ նպատակները և ցանկությունները, թեկուզ և դանդաղ քայլերով:
  • Բազմազան դարձրու քո առօրյան և ազատ ժամանցի ակտիվությունները. զբաղվիր շատ տարբեր գործերով, փորձիր քո ուժերը տարբեր ոլորտներում:
  • Կարդա նոր գրքեր և շփվիր նոր մարդկանց հետ:
  • Պլանավորիր քո օրը և կառավարիր ժամանակդ:
  • Հետևիր քո առողջությանը, կենսակերպին և արմատավորիր առողջ սովորություններ:
  • Փորձիր քննադատաբար մոտենալ և վերլուծել տեղեկատվությունը, այդ թվում քո հասցեին հնչեցրած դիտողությունները:
  • Հասակակիցների հետ շփվիր քաղաքավարի և բարյացկամ եղանակով: Իրար օգնեք և սատարեք: Միասին ժամանակ անցկացրեք, օրինակ` սպորտով զբաղվեք:
  • Փորձիր գտնել քեզ հասկացող վստահելի մեծահասակ, ում հետ կարող ես կիսվել և հարցեր քննարկել: Լավ կլինի, որ դա լինի ծնոնղերից մեկը, բայց նաև կարող է լինել ընտանիքիդ անդամը, ուսուցիչը, բուժաշխատողը, հոգեբանը: Քո շրջապատում հաստատ կա նման մարդ:

 

Եվ իհարկե, եթե զգում ես դրա կարիքը, գրի′ր մեզ, կիսվի′ր քո հույզերով և խնդիրներով: