Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Լավացնում ենք հիշողությունը …Պյութագորասի մեթոդով

Այլ նորություններ

Կորոնավիրուս. առասպելներ և փաստեր
Կորոնավիրուսը չի սպառնում երեխաներին: Սա առասպել է: Երեխաների կարող են վարակվել և հիվանդանալ, չնայած ավելի թեթև կամ աննշան ախտանիշներ զարգացնել: Դեռ 2020թ.-ին հրատարակված ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ թեև վարակված երեխաներն ունեն թույլ ախտանշաններ, այդուամենայնիվ, համավարակի շարունակման դեպքում դրա ազդեցությունը երեխաների և երիտասարդների կրթության, սնուցման և բարեկեցության վրա երկարաժամկետ հեռանկարում կարող է շրջադարձային լինել։ Որքան երկար է տևում ճգնաժամը, այնքան խորն է դրա ազդեցությունը երեխաների բարեկեցության վրա: :-( Կորոնավիրուսը չի տարածվում շոգ կլիմայի պայմաններում: Սա…
Տեղադրված է 01.11.2021 , 13:04…  ավելին →

Այս հետաքրքիր մեթոդի հեղինակությունը պատկանում է անտիկ փիլիսոփա և մաթեմատիկոս Պյութագորասին (Pythagoras):

Եվ այսպես, առաջարկվում է երեկոյան քնելուց առաջ մանրամասնորեն, բոլոր դետալներով և հստակ հերթականությամբ վերհիշել օրվա ընթացքում տեղի ունեցած իրադարձությունները: Անհրաժեշտ է սկսել վաղ առավոտից. ի՞նչ առաջինը նկատեցիր արթնանալուն պես, ի՞նչ արեցիր հետո, և այսպես շարունակել վերհիշել բոլոր իրադարձությունները հերաթականությամբ: Փորձիր մտաբերել բոլոր մանրամասները, թեև սկզբնական շրջանում կզգաս, որ շատ դետալներ չես հիշում 🙁  Դա նորմալ է:

Աստիճանաբար հիշողությունդ կլավանա, և բավականանին կարճ ժամանակ անց կնկատես, որ կարողանում ես վերհիշել ավելի շատ մանրամասներ օրվա իրադարձությունների մասին, ինչպես նաև դառնում ես ավելի ուշադիր տարբեր մանրուքների հանդեպ: Բացի այդ, այս մտային վարժանքի ընթացքում բավականին լարվում է ուղեղը, մարդը շուտ հոգնում է և ավելի հեշտ քնում:

Ի դեպ, ասում են, թե Պյութագորասը և նրա աշակերտները կիրառում էին այս մեթոդը առավոտյան:

Ինչևէ, մեր առօրյա կյանքում առավոտյան շատերս շտապում ենք և դժվար թե կարողանանք ժամանակ գտնել այս վարժանքի համար: Իսկ քնելուց առաջ նման վարժությունը բավականին արդյունավետ է և նաև օգտակար արագ և խորը քնելու համար: 🙂

Մասնագետները պնդում են, որ այս մեթոդի կանոնավոր օգտագործումը թույլ կտա ոչ միայն վարժեցնել ուղեղը և լավացնել հիշողությունը, այլ նաև պայքարել անքնության դեմ: