Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Քնի տոն

Այլ նորություններ

Ինչպես ճանաչել գերհոգնածությունը
Գերհոգնածությունը առաջանում է երկարատև ֆիզիկական կամ մտավոր ակտիվության հետևանքով։ Այն կարող է ի հայտ գալ հանկարծակի կամ աստիճանաբար և սովորաբար վերանում է հանգստից հետո։ Մտավոր հոգնածությունը նորմալ ճանաչողական գործունեության իրականացման ժամանակավոր անկարողություն է։ Սովորաբար զարգանում է աստիճանաբար։ Գերհոգնածության հոգեհուզական նշաններից են տրամադրության անկումը, ուշադրությունը պահպանելու և կենտրոնանալու դժվարությունը, քնկոտությունը, քնի և ախորժակի խանգարումները, սովորելու դժվարությունները, սոցիալական շփումների խանգարումը, հաճույքի և բավարարվածության զգացումի կորուստը։ :-( Ֆիզիկական հոգնածությունը կապված է ֆիզիկական աշխատանքի հետ։ Թեթևակի հոգնածության նշաններն են՝…
Տեղադրված է 16.02.2024 , 13:26…  ավելին →

Քնի համաշխարհային տոնը (World Sleep Day) առաջին անգամ  նշվել է 2008թ. մարտի 14-ին: Այնուհետև, Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության նախաձեռնությամբ քնի և առողջության խնդիրների ծրագրի շրջանակներում այն նշվում է ամեն տարի՝ մարտի երկրորդ շաբաթվա ուրբաթ օրը: Այս տարի այն նշվում է մարտի 16-ին:

Քնի համաշխարհային տոնի կապակցությամբ ակտիվանում է սոցիալական գովազդը, տեղի են ունենում մարդու առողջության վրա քնի ազդեցության և քնի խանգարումներին նվիրված տարբեր կոնֆերանսներ:

Բալանսավորված սնունդը, օրվա ճիշտ ռեժիմը, բավարար քունը պարտադիր պայմաններ են մարդու ֆիզիկական և հոգեկան առողջության պահպանման համար: Սակայն չափից շատ քնելը ոչ պակաս վտանգավոր է: Գիտնականների կարծիքով հասուն մարդու քնի իդեալական տևողությունը օրական կազմում է մոտավորապես 7-8 ժամ: Որոշ մասնագետների կարծիքով կանայք պահանջում են 1 ժամ լրացուցիչ քուն` դյուրագրգիռ լինելու պատճառով: Դպրոցական տարիքի երեխաներին անհրաժեշտ է ոչ պակաս, քան 9-10 ժամվա քուն:

Այնպես որ, ուշադրություն դարձրեք ձեր առողջությանը և վայելեք լիարժեք քունը: 🙂

 

Տեղեկատվությունը մենք գտել ենք  այստեղ, իսկ նկարը` այստեղ: