Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Հետաքրքիր փաստերի շարքից…

Այլ նորություններ

Կրկին մեդիագրագիտության մասին
Ողջու′յն։ Այսօր նորից կանդրադառնանք մեր ժամանակների ամենաարդիական թեմաներից մեկին՝ մեդիագրագիտությանը։ Ժամանակակից դեռահասների շրջանում շատ տարածված է դարձել վիրտուալ շփումը։ Այն շատ դրական կողմեր ունի, եթե պահպանում ենք մեդիագրագիտության մի քանի կանոններ:  [background_color]Մեդիագրագիտությունը ներառում է մեդիայի նկատմամբ քննադատական մտածելակերպի ձևավորումը և համացանցային գործունեության կանոնները, որոնք խիստ անհրաժեշտ են բոլորիս անվտանգ մնալու համար։[/background_color] Եվ այսպես, այդ կանոններն են. Չենք տրամադրում անձնական տվյալներ: Օրինակ՝  մեր և հարազատների գտնվելու վայրի մասին տեղեկություններ կամ անձնական լուսանկարներ։ Բնականաբար չի կարելի տրամադրել գաղտնաբարեր,…
Տեղադրված է 18.10.2021 , 11:41…  ավելին →

Քաղցր գազավորված ըմպելիքների վնասակարության մասին քաջատեղյակ են բոլորը: Դրանք պարունակում են շաքարի բարձր քանակներ և որոշ քիմիական միացություններ (այդ թվում օրթոֆոսֆորաթթու), որոնք խանգարում են սննդից մի շարք կարևոր միկրոտարրերի և վիտամինների ներծծումը:

Շաքարի քանակը վերահսկող մարդկանց համար ստեղծվել են քաղցր ըմպելիքների դիետիկ տարբերակներ, որտեղ շաքարի փոխարեն պարունակվում են արհեստական քաղցրացուցիչ նյութեր:

Սակայն ամեն ինչ այնքան էլ պարզ և դրական չէ: Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ դիետիկ ըմպելիքները կարող են բարձրացնել ինսուլտների, սրտի նոպայի և դեմենցիայի (թուլամտության) ռիսկը 🙁 Պատճառը հենց արհեստական քաղցրացուցիչներն են, որոնք վնասակար են անոթների համար և բարձրացնում են ախորժակը: Ինչևէ, համաձայն հետազոտողների` դիետիկ քաղցր գազավորված ըմպելիքների վնասակարությունը բարձրանում է այն դեպքերում, երբ դրանք օգտագործվում են մեծ քանակներով` օրական երկու 355մլ-նոց շիշ և ավել:

 

Ուրեմն, ծարավը հագեցնելու համար ավելի լավ է օգտագործես սովորական մաքուր ջուր, որին կարող ես ավելացնել կիտրոն կամ լայմ, կոճապղպեղ, վայրի վարդի թերթիկներ կամ նանայի տերևներ 🙂