Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Առանց մեքենայի միջազգային օր

Այլ նորություններ

Օգտագործո՞ւմ ես էմոջի
Օգտագործո՞ւմ ես սմայլիկլներ քո առօրա հաղորդագրություններում: Կարծում ենք` այո: Իսկ դու գիտե՞ս, թե ով է դրա հեղինակը և երբ է այն ստեղծվել: Էմոջի (ճապոներենից՝ նկար, նշան, սիմվոլ)` գաղափարագրերի և սմայլիկների լեզու է, որն օգտագործում են էլեկտրոնային նամակներում և կայքէջերում: Այն  հայտնվել է Ճապոնիայում և տարածվել է ամբողջ աշխարհում: Ներկայումս էմոջի նշանների թիվը ավելի քան 2000 է:  :-o Այդ նշանները խորհրդանշում են մարդու տրամադրությունը, հույզերը և կյանքի առանձին իրադարձությունները: Այդ նշանների միասնությունը կազմում է այսպես կոչված էմոջի գրաֆիկական լեզուն, որտեղ բառերի…
Տեղադրված է 17.07.2021 , 11:12…  ավելին →

Մեքենան տեղափոխման միջոց է, այլ ոչ` կարգավիճակն ընդգծող իր։

Աշխարհի շատ երկրներում այսօր նշում են Առանց ավտոմեքենայի միջազգային օրը (World Car Free Day), առաջարկելով բնակիչներին մտածել շրջակա միջավայրի պահպանման և առողջ կենսակերպի մասին։ Չէ՞ որ ավտոմեքենաների թվի կտրուկ աճը գլոբալ խնդիր է. ավտոմոբիլային արտադրությունը սպառնում է Երկիր մոլորակին, իսկ օրական կտրվածքով մեքենաների պատճառով մահանում է մինչև 3000 մարդ 🙁

 

Օրվա կարգախոսն է` «Քաղաքը` տարածք մարդկանց, տարածք կյանքի համար»:

Առաջին անգամ այդ նախաձեռնությունն առաջարկվեց 1997թ.-ին Անգլիայում, իսկ մեկ տարի անց առանց մեքենայի օրը նշեցին Ֆրանսիայի տարբեր քաղաքներում: 2001 թվականին նախաձեռնությանն արդեն միացան աշխարհի ավելի քան 35 երկիր և հազարավոր քաղաքներ 🙂

Ամեն տարի սեպտեմբերի 22-ն անցկացվում է տարբեր հետաքրքիր նախաձեռնություններով: Օրինակ, Փարիզի կենտրոնում ճանապարհները փակ են ավտոմեքենաների համար, իսկ բնակիչներին, որպես փոխադրամիջոց, առաջարկվում է հեծանիվը, ընդ որում` անվճար։ Աշխարհի մի շարք երկրներում հասարակական տրանսպորտն այդ օրն անվճար է։

Աստիճանաբար այդ նախաձեռնությունը մեծացնում է աշխարհագրական ընդգրկվածությունը. այդ օրը նշում են Ռուսաստանում, Բելառուսում, Ուկրաինայում, Վրաստանում։

Ակցիան անցկացվում է հետիոտնային և հեծանվային փոխադրամիջոցների, հասարակական տրանսպորտից (հատկապես էկոլոգիապես մաքուր` էլեկտրական) օգտվելու գաղափարը քարոզելու նպատակով՝ կազմակերպվում են հեծանվավազք, մարաթոններ, հետաքրքիր սպորտային միջոցառումներ, խաղեր։ Ընդ որում, ակցիայի անցկացման վերաբերյալ քաղաքների բնակիչների արձագանքը տարբեր է, քանի որ օրը հաճախ սկսվում է խցանումներից։

Բնականաբար, էկոլոգիապես մաքուր տրանսպորտային միջոցներից օգտվելու մշակույթը տարածելու համար անհրաժեշտ է համապատասխան ինֆրաստրուկտուրա, բայց խնդիրը նաև մտածելակերպի մեջ է: Օրինակ, Նիդեռլանդներում, անկախ բարձր կենսամակարդակից, ամենատարածված տրանսպորտային միջոցը հեծանիվն է (այն սիրում և վարում են նաև բարձրաստիճան պաշտոնյաներ) 🙂