Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Ճիշտ ժամանակն է կազմելու տարվա պլանների ցանկը

Այլ նորություններ

Ինչպես ճանաչել գերհոգնածությունը
Գերհոգնածությունը առաջանում է երկարատև ֆիզիկական կամ մտավոր ակտիվության հետևանքով։ Այն կարող է ի հայտ գալ հանկարծակի կամ աստիճանաբար և սովորաբար վերանում է հանգստից հետո։ Մտավոր հոգնածությունը նորմալ ճանաչողական գործունեության իրականացման ժամանակավոր անկարողություն է։ Սովորաբար զարգանում է աստիճանաբար։ Գերհոգնածության հոգեհուզական նշաններից են տրամադրության անկումը, ուշադրությունը պահպանելու և կենտրոնանալու դժվարությունը, քնկոտությունը, քնի և ախորժակի խանգարումները, սովորելու դժվարությունները, սոցիալական շփումների խանգարումը, հաճույքի և բավարարվածության զգացումի կորուստը։ :-( Ֆիզիկական հոգնածությունը կապված է ֆիզիկական աշխատանքի հետ։ Թեթևակի հոգնածության նշաններն են՝…
Տեղադրված է 16.02.2024 , 13:26…  ավելին →

Վերջապես ավարտվեցին երկար արձակուրդները, և վերսկսվեց նորմալ ուսումնական պրոցեսը: Այժմ արդեն հաստատ պետք է վերադառնալ կյանքի սովորական ռիթմին և միաժամանակ լցնել տարին վառ իրադարձություններով: 🙂

Շատ հարմար մեթոդ է կազմել տարվա նպատակների և պլանների ցանկ և աստիճանաբար իրագործել այն, որպեսզի հետագայում չփոշմանես իզուր վատնած ժամանակիդ մասին: Եթե չես վախենում, կարող ես ընդգրկել նաև դժվար իրագործելի, բայց խիստ ցանկալի նպատակներ: Ինչևէ, կարող ես կենտրոնանալ պարզ և հեշտ իրագործելի բաների վրա, որոնց մասին հաճախ մոռանում ես առօրյայում: Օրինակ` հանդիպել դպրոցական ընկերների հետ, այցելել բարեկամին, գնալ սահադաշտ, ամեն օր գրանցումներ անել անձնական օրագրում, շաբաթական 2 անգամ գնալ մարզասրահ կամ լողավազան, մասնակցել հետաքրքիր սեմինարի կամ վարպետության դասի, գնալ արշավ և այլն:

Տարվա ընթացքում այդ ցանկը կարող ես համալրել: Իսկ ազատ ժամանակ անդրադարձիր այդ ցուցակին և իրականացրու ցանկալի գործողություններից մեկը կամ մի քանիսը: