Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Ինչ է մայնդֆուլնես մտային վարժանքը

Այլ նորություններ

Քո կարծիքը կարևոր է
Սիրելի´ դեռահաս, «Արաբկիր» բժշկական համալիր-Երեխաների և դեռահասների առողջության ինստիտուտը Լիսաբոնի պետական համալասարանի հետ համատեղ փորձում է պարզել, թե ինչ են մտածում դեռահասները շրջակա միջավայրի պահպանման մասին։ Եթե քե հուզում է շրջակա միջավայրի պահպանման խնդիրը, մասնակցի´ր մեր հարցմանը և կիսվի´ր քո կարծիքով: Հարցերն ուղղված են 11-19 տարեկաններին։ Խնդրում ենք քեզ մասնակցել առցանց հարցմանը` պատասխանելով մի շարք հարցերի այս հղումով: Քո պատասխանները շատ կարևոր են հետագա անելիքները ճիշտ պլանավորելու համար: Դարձրո´ւ քո ձայնը լսելի:
Տեղադրված է 15.06.2021 , 13:38…  ավելին →

Առօրյա խնդիրներով մտահոգված` մենք ապրում ենք այս կյանքը շտապելով և հաճախ ուշադրություն չենք դարձնում կարևոր մանրունքներին: 🙁

Մայնդֆուլնես (mindfullness) մտային վարժանքը մանրունքների գիտակցման պրակտիկաներ են, երբ մեր ուղեղը վարժեցնում ենք կենտրոնանալ որևէ բանի վրա, մասնավորապես` դրական երևույթի, և չենք ցրում ուշադրությունը:

Գիտնականները ապացուցել են, որ նման պրակտիկաները թույլ են տալիս նկատել կյանքի դրական կողմերը և հաճույք ստանալ մանրունքներից, նվազեցնում են տագնապի մակարդակը, օգնում են ավելի լավ կառավարել սեփական հույզերը: Մայնդֆուլնես տեխնիկան աշխատում է որպես մեդիտացիա, և այն կիրառող մարդիկ ավելի լավ են դիմակայում տարբեր անբարենպաստ ազդակներին և նույնիսկ ավելի երկար են ապրում:

Եվ այսպես, օրվա ընթացքում, արթնանալու պահից սկսած` ուշադրություն դարձրեք ձեր զգացողություններին, շրջապատին, ուսումնասիրեք տարբեր երևույթներ և մարդկանց, վարժեցրեք զգայարանները և հիշեք ձեր տպավորությունները, սովորեք չշտապել և նկատել բնության գեղեցկությունը և կյանքի բազմազանությունը: Աշխատելիս կամ դաս անելիս` կենտրոնացեք ձեր գործողության վրա և մի ցրվեք:

Օրվա ավարտին վերհիշեք բոլոր իրադարձությունները և գտեք 3 դրական բան, որի համար կարող եք շնորհակալություն հայտնել այդ օրվան: 🙂

Կանոնավոր պրակտիկաների արդյունքում ուղեղը կսովորի կենտրոնանալ կյանքի դրական կողմերի վրա, իսկ ներքին լարվածությունը և սթրեսը կպակասեն:

Հաջողությո′ւն ենք ցանկանում: