Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Ինչ է մայնդֆուլնես մտային վարժանքը

Այլ նորություններ

Ինչպե՞ս ասել «Ոչ»
Արդյոք եղե՞լ են իրավիճակներ, երբ դու ստիպված ես եղել անել մի բան, ինչը քեզ դուրեկան չէր: Օրինակ,  պատրաստվում ես դիտել տեսաֆիլմ կամ գնալ մարզասրահ, իսկ ընկերդ խնդրում է օգնել դասերի հետ: Դու ստիպված օգնում ես ընկերջոդ, բայց հոգու խորքում նեղվում ես այդ իրավիճակից: :-( «Ո′չ» ասելը շատ կարևոր է մեր անձնական սահմանները պաշտպանելու համար։ Անձնական սահմանը՝ այն տարածությունն է, որը մենք դնում ենք ուրիշների հետ ընդունելի հարաբերությունները կարգավորելիս: Դա անտեսանելի գիծ է, որը բաժանում է…
Տեղադրված է 23.01.2023 , 12:38…  ավելին →

Առօրյա խնդիրներով մտահոգված` մենք ապրում ենք այս կյանքը շտապելով և հաճախ ուշադրություն չենք դարձնում կարևոր մանրունքներին: 🙁

Մայնդֆուլնես (mindfullness) մտային վարժանքը մանրունքների գիտակցման պրակտիկաներ են, երբ մեր ուղեղը վարժեցնում ենք կենտրոնանալ որևէ բանի վրա, մասնավորապես` դրական երևույթի, և չենք ցրում ուշադրությունը:

Գիտնականները ապացուցել են, որ նման պրակտիկաները թույլ են տալիս նկատել կյանքի դրական կողմերը և հաճույք ստանալ մանրունքներից, նվազեցնում են տագնապի մակարդակը, օգնում են ավելի լավ կառավարել սեփական հույզերը: Մայնդֆուլնես տեխնիկան աշխատում է որպես մեդիտացիա, և այն կիրառող մարդիկ ավելի լավ են դիմակայում տարբեր անբարենպաստ ազդակներին և նույնիսկ ավելի երկար են ապրում:

Եվ այսպես, օրվա ընթացքում, արթնանալու պահից սկսած` ուշադրություն դարձրեք ձեր զգացողություններին, շրջապատին, ուսումնասիրեք տարբեր երևույթներ և մարդկանց, վարժեցրեք զգայարանները և հիշեք ձեր տպավորությունները, սովորեք չշտապել և նկատել բնության գեղեցկությունը և կյանքի բազմազանությունը: Աշխատելիս կամ դաս անելիս` կենտրոնացեք ձեր գործողության վրա և մի ցրվեք:

Օրվա ավարտին վերհիշեք բոլոր իրադարձությունները և գտեք 3 դրական բան, որի համար կարող եք շնորհակալություն հայտնել այդ օրվան: 🙂

Կանոնավոր պրակտիկաների արդյունքում ուղեղը կսովորի կենտրոնանալ կյանքի դրական կողմերի վրա, իսկ ներքին լարվածությունը և սթրեսը կպակասեն:

Հաջողությո′ւն ենք ցանկանում: