Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Հետաքրքիր է իմանալ

Այլ նորություններ

Օգտագործո՞ւմ ես էմոջի
Օգտագործո՞ւմ ես սմայլիկլներ քո առօրա հաղորդագրություններում: Կարծում ենք` այո: Իսկ դու գիտե՞ս, թե ով է դրա հեղինակը և երբ է այն ստեղծվել: Էմոջի (ճապոներենից՝ նկար, նշան, սիմվոլ)` գաղափարագրերի և սմայլիկների լեզու է, որն օգտագործում են էլեկտրոնային նամակներում և կայքէջերում: Այն  հայտնվել է Ճապոնիայում և տարածվել է ամբողջ աշխարհում: Ներկայումս էմոջի նշանների թիվը ավելի քան 2000 է:  :-o Այդ նշանները խորհրդանշում են մարդու տրամադրությունը, հույզերը և կյանքի առանձին իրադարձությունները: Այդ նշանների միասնությունը կազմում է այսպես կոչված էմոջի գրաֆիկական լեզուն, որտեղ բառերի…
Տեղադրված է 17.07.2021 , 11:12…  ավելին →

Երբևէ մտածել ե՞ք, թե ինչու սրճարաններում և ռեստորաններում սնունդը մատուցում են բավականին մեծ, հիմնականում սպիտակ գույնի ափսեներով:

Ինչ վերաբերում է ափսեների չափսերին, իրականում ռեստորանատերերը դիմում են խորամանկության, քանի որ նման պարզ մարքեթինգային հնարքի օգնությամբ ստիպում են հաճախորդներին պատվիրել ավելի շատ ուտեստներ: Պարզվում է, մեծ չափսի ափսեի վրա սննդի չափաբաժինն ավելի փոքր է երևում, և հաճախորդը ավելի մեծ հավանականությամբ կպատվիրի երկրորդ չափաբաժինը: 🙂

Նաև սպասքի գույնը ազդում է ախորժակի վրա: Սպիտակ գույնի սպասքը համարվում է դասական, և սպիտակ ամանեղենով մատուցված սնունդն ունի ավելի գեղեցիկ և ախորժելի տեսք:

Ապացուցվել է նաև հակառակը. գունավոր ափսեներով մատուցված ուտեստները ավելի գրավիչ են թվում, հատկապես երեխաների համար, իսկ սննդի չափաբաժինն` ավելի մեծ, ստիպելով ուտել դանդաղ և արդյունքում` արագ հագենալ:

Ուրեմն, եթե հետևում եք ձեր քաշին, ապա հաշվի առեք այս հնարքները: