Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

«Սև ուրբաթ» vs. Առանց գնումների համաշխարհային օր

Այլ նորություններ

Հայ երիտասարդները վերաիմաստավորում են առնականությունը
TeensLIVE երիտասարդական նախագիծն ամփոփեց «Ստեղծիր նոր պատմություն» արշավի արդյունքները։ UNESCO-ի և UNAIDS-ի համատեղ ծրագրի շրջանակում անցկացված արշավն ուղղված էր 16-25 տարեկան երիտասարդ տղամարդկանց և պատանիներին։ Նախաձեռնությունը միտված էր գենդերային վնասակար կարծրատիպերի դեմ պայքարին, դրական առնականության խթանմանը և բռնության կանխարգելմանը։ Արշավի մասնակիցները վերաիմասավորեցին առնականությունը՝ նախընտրելով այնպիսի հատկություններ, ինչպիսիք են հուզական ինտելեկտը, հոգատարությունը, նվիրվածությունը, բռնությունից և ագրեսիայից զերծ լինելը։ Արշավի ընթացքում օգտագործվեցին տարբեր ձևաչափեր՝ տեղեկատվական հոդվածներ, կոմիքսներ և տեսանյութեր հայտնի բլոգեր-ինֆլյուենսերների հետ։ Սոց․ ցանցերում ավելի քան 840000…
Տեղադրված է 20.11.2024 , 14:49…  ավելին →

Առանց գնումների համաշխարհային օրը (անգլ. Buy Nothing Day) խորհրդանշում է ավելորդ սպառման դեմ բողոքը։ Այն նշվում է ամեն տարի նոյեմբերի վերջին, Սուրբծննդյան վաճառքների սկսվելու ավանդական շրջանում: Այս տարի այն նշվում է նոյեմբերի 25-ին և համընկնում է «Սև ուրբաթի» հետ։  🙂

1992 թ․-ին ԱՄՆ-ում սկիզբ առած նախաձեռնությունն առաջին հերթին ուղղված Է գերսպառման նվազեցմանը, ինչպես նաև աշխարհում նյութական բարիքների անհավասար բաշխման դեմ: Այդ օրը նախաձեռնության մասնակիցներին  առաջարկվում Է 24 ժամով հրաժարվել որևէ ապրանք ձեռք բերելուց: Ոմանք նույնիսկ մեկ օրով անջատում են բոլոր տեխնիկական միջոցները, գաջեթները, չեն օգտվում անձնական մեքենայից և հեռախոսներից:

Նաև «Առանց գնումների օրվա» շրջանակներում ակտիվիստները ցույցեր և տարբեր միջոցառումներ են կազմակերպում առևտրի կենտրոններում, ցուցադրում են «հակագովազգային» տեսահոլովակներ, որոնք պատմում են ավելորդ և չմտածված սպառման խնդրի և դրա հետևանքների մասին: 🙁

Գնումներից հրաժարվելու օրը միտումնավոր է նշվում նշանավոր «սև ուրբաթի» օրը, երբ զգալի զեղչերի հետևից ընկած մարդիկ «կորցնում են գլուխը» և ձեռքբերում ոչ պետքական ապրանքներ:

Հոգեբանները ապացուցել են, որ այս ակցիան մեծ իմաստ ունի. այն մարդկանց ուշադրությունը գրավում Է գերսպառման խնդրի, շրջակա միջավայրին հասցվող վնասի և շոպինգից կախվածության վրա։