Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Կրկին մեդիագրագիտության մասին

Այլ նորություններ

Ինչպես ճանաչել գերհոգնածությունը
Գերհոգնածությունը առաջանում է երկարատև ֆիզիկական կամ մտավոր ակտիվության հետևանքով։ Այն կարող է ի հայտ գալ հանկարծակի կամ աստիճանաբար և սովորաբար վերանում է հանգստից հետո։ Մտավոր հոգնածությունը նորմալ ճանաչողական գործունեության իրականացման ժամանակավոր անկարողություն է։ Սովորաբար զարգանում է աստիճանաբար։ Գերհոգնածության հոգեհուզական նշաններից են տրամադրության անկումը, ուշադրությունը պահպանելու և կենտրոնանալու դժվարությունը, քնկոտությունը, քնի և ախորժակի խանգարումները, սովորելու դժվարությունները, սոցիալական շփումների խանգարումը, հաճույքի և բավարարվածության զգացումի կորուստը։ :-( Ֆիզիկական հոգնածությունը կապված է ֆիզիկական աշխատանքի հետ։ Թեթևակի հոգնածության նշաններն են՝…
Տեղադրված է 16.02.2024 , 13:26…  ավելին →
Ողջու′յն։
Այսօր նորից կանդրադառնանք մեր ժամանակների ամենաարդիական թեմաներից մեկին՝ մեդիագրագիտությանը։
Ժամանակակից դեռահասների շրջանում շատ տարածված է դարձել վիրտուալ շփումը։
Այն շատ դրական կողմեր ունի, եթե պահպանում ենք մեդիագրագիտության մի քանի կանոններ:
 
Մեդիագրագիտությունը ներառում է մեդիայի նկատմամբ քննադատական մտածելակերպի ձևավորումը և համացանցային գործունեության կանոնները, որոնք խիստ անհրաժեշտ են բոլորիս անվտանգ մնալու համար։
Եվ այսպես, այդ կանոններն են.
🔶 Չենք տրամադրում անձնական տվյալներ:
Օրինակ՝  մեր և հարազատների գտնվելու վայրի մասին տեղեկություններ կամ անձնական լուսանկարներ։ Բնականաբար չի կարելի տրամադրել գաղտնաբարեր, հաշվեհամարներ կամ այլ գաղտնի տեղեկատվություն:
🔷 Չենք քննարկում երկրի ռազմական, քաղաքական իրավիճակը։
Քանի որ չգիտենք, ինչ հայացքներ և նպատակներ ունի այն մարդը, ով նստած է էկրանի մյուս կողմում։
🔶 Եթե որոշում եք հանդիպել անծանոթ մարդու հետ, ում հետ շփվել եք համացանցում, ապա անպայման այդ մասին տեղեկացրեք ձեր ծնողներին, հանդիպման գնացեք ինչ-որ մեկի ուղեկցությամբ, հանդիպման վայրը պետք է լինի մարդաշատ, նաև հնարավորինս պահպանեք զգուշություն: ❕❕
🔷 Եթե նկատում եք, որ ձեր վիրտուալ ընկերը խոսում է ինչ-որ տարօրինակ կամ տհաճ թեմաներից, քարոզներ անում, ապա անմիջապես դադարեցրեք շփումը: Մի՛ վախեցեք սպառնալիքներից, անպայման զգուշացրեք ծնողին/խնամակալին կամ այլ մեծահասակներին։

Հուսով եմ, հետևում եք այս կանոններին` համացանցում ավելի ապահով զգալու համար:

Պատրաստեց Էլեն Մուշեղյանը։