Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Կրկին մասնագիտությունների մասին

Այլ նորություններ

Ինչպե՞ս ասել «Ոչ»
Արդյոք եղե՞լ են իրավիճակներ, երբ դու ստիպված ես եղել անել մի բան, ինչը քեզ դուրեկան չէր: Օրինակ,  պատրաստվում ես դիտել տեսաֆիլմ կամ գնալ մարզասրահ, իսկ ընկերդ խնդրում է օգնել դասերի հետ: Դու ստիպված օգնում ես ընկերջոդ, բայց հոգու խորքում նեղվում ես այդ իրավիճակից: :-( «Ո′չ» ասելը շատ կարևոր է մեր անձնական սահմանները պաշտպանելու համար։ Անձնական սահմանը՝ այն տարածությունն է, որը մենք դնում ենք ուրիշների հետ ընդունելի հարաբերությունները կարգավորելիս: Դա անտեսանելի գիծ է, որը բաժանում է…
Տեղադրված է 23.01.2023 , 12:38…  ավելին →

Նոր ժամանակները պահանջում են նոր մասնագիտություններ և նոր հմտություններ:

Այսօր կխոսենք շուկայում պահանջված` գովազդի ոլորտին առնչվող մասնագիտությունների մասին:

Մեր օրերում գովազդով կարելի է լավ գումար վաստակել: 🙂 Ի դեպ, միշտ չէ, որ այս ոլորտում աշխատելու համար պետք է հատուկ կրթություն ստանալ:

Արտադրանքի կամ ծառայության պրոմոութերը ապրանքի հանդեպ հետաքրքրությունը և հետևաբար` վաճառքը խթանում է ճիշտ խորհրդատվության, տարբեր գայթակղիչ ակցիաների և սեփական օրինակով ցուցադրելու միջոցով: Ի դեպ, այսպես վարվում են հաջողված բլոգերներ` մարդիկ, որոնք սեփական էջն ունեն և օրագիր են վարում համացանցում: Նրանք կարող են մեծ գումարներ վաստակել գովազդով, եթե ճանաչված են և ունեն մեծ թվով հետևորդներ: 🙂

Ամենակարևոր հմտությունն այս ոլորտում հաղորդակցման հմտությունն է և որոշ հոգեբանական հնարքների իմացությունը: Դա անհրաժեշտ է տեղեկատվությունը գրավիչ և գայթակղիչ ձևով փոխանցելու և մարդկանց համոզելու նպատակով:

Բրենդի պրոմոութերը կամ բրենդ մենեջերը զբաղվում է որևէ ապրանքի կամ ծառայության առաջխաղացմամբ,  ապրանքը հետաքրքիր և գրավիչ ձևով ներկայացնելով, ապրանքի անվանումը սպառողի ականջին հասցնելով և պահանջարկը խթանելով: Իհարկե, այս պարագայում կրթությունը կարևոր է` շուկայագիտություն:

 

Բոլոր դեպքերում, հաջողակ մասնագետ դառնալու համար հարկավոր է սիրել գործը և նվիրվել դրան: Եվ իհարկե, չմոռանալ ինքնակրթության մասին:

Իսկ դու ինչպե՞ս ես պլանավորում ընտրել քո մասնագիտությունը: Կիսվի′ր քո մտքերով մեր սոց.խմբերում: