Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Ինչպես վերապրել դժվար ժամանակաշրջանը

Այլ նորություններ

Ինչպես ճանաչել գերհոգնածությունը
Գերհոգնածությունը առաջանում է երկարատև ֆիզիկական կամ մտավոր ակտիվության հետևանքով։ Այն կարող է ի հայտ գալ հանկարծակի կամ աստիճանաբար և սովորաբար վերանում է հանգստից հետո։ Մտավոր հոգնածությունը նորմալ ճանաչողական գործունեության իրականացման ժամանակավոր անկարողություն է։ Սովորաբար զարգանում է աստիճանաբար։ Գերհոգնածության հոգեհուզական նշաններից են տրամադրության անկումը, ուշադրությունը պահպանելու և կենտրոնանալու դժվարությունը, քնկոտությունը, քնի և ախորժակի խանգարումները, սովորելու դժվարությունները, սոցիալական շփումների խանգարումը, հաճույքի և բավարարվածության զգացումի կորուստը։ :-( Ֆիզիկական հոգնածությունը կապված է ֆիզիկական աշխատանքի հետ։ Թեթևակի հոգնածության նշաններն են՝…
Տեղադրված է 16.02.2024 , 13:26…  ավելին →
Անորոշության, անզորության զգացում…Դժվար և լարված ժամանակներում հարկավոր է ավելի ուշադիր լինել սեփական օրգանիզմի կարիքներին և հույզերին։
Ինչպե՞ս օգնել մեզ և կողքիններին. խորհուրդ է տալիս հոգեբանը․
✔️ Երբ իրավիճակը անկանխատեսելի է և ձեր վերահսկումից դուրս՝ փորձեք կենտրոնանալ այն գործողությունների վրա, որոնք կարող եք կառավարել (օրինակ՝ աշխատանքը, աջակցություն և օգնություն տրամադրելը և ստանալը):
✔️ Ատելության խոսքերը, անեծքները, ցասումը առաջին հերթին վնասում են ձեզ և կոնստրուկտիվ չեն: Ավելի արդյունավետ է կիսվել սեփական ապրումներով մտերիմ և վստահելի մարդկանց հետ:
✔️ Տագնապը և բարկությունը վերածեք որևէ կոնստրուկտիվ գործողությունների, որոնք օգտակար կլինեն ձեր և այլոց համար:
✔️ Պաշտպանեք ձեզ հյուծվելուց՝ նվազացնելով ձեր կողմից ընկալվող տեղեկատվական հոսքը:
✔️ Վեճերը շրջապատի մարդկանց հետ կարող են ստիպել ձեզ ավելի մեկուսացված զգալ՝ փորձեք ձեր կարծիքը արտահայտել առանց քննադատության և ագրեսիայի:
✔️Բոլորիս հիմա պետք է ուժեղ լինել, ինչի համար հարկավոր է հոգ տանել ձեր մասին և խելամիտ օգտագործել սեփական ռեսուրսները՝ դրա մեջ ամոթ բան չկա, դա խելամիտ և հասուն մոտեցում է:

Խորհուրդները վերցված են հոգեբան Նունե Վարդանյանի անձնական էջից