Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

7 խորհուրդ անձնական աճ գրանցելու համար

Այլ նորություններ

Ինչպես ճանաչել գերհոգնածությունը
Գերհոգնածությունը առաջանում է երկարատև ֆիզիկական կամ մտավոր ակտիվության հետևանքով։ Այն կարող է ի հայտ գալ հանկարծակի կամ աստիճանաբար և սովորաբար վերանում է հանգստից հետո։ Մտավոր հոգնածությունը նորմալ ճանաչողական գործունեության իրականացման ժամանակավոր անկարողություն է։ Սովորաբար զարգանում է աստիճանաբար։ Գերհոգնածության հոգեհուզական նշաններից են տրամադրության անկումը, ուշադրությունը պահպանելու և կենտրոնանալու դժվարությունը, քնկոտությունը, քնի և ախորժակի խանգարումները, սովորելու դժվարությունները, սոցիալական շփումների խանգարումը, հաճույքի և բավարարվածության զգացումի կորուստը։ :-( Ֆիզիկական հոգնածությունը կապված է ֆիզիկական աշխատանքի հետ։ Թեթևակի հոգնածության նշաններն են՝…
Տեղադրված է 16.02.2024 , 13:26…  ավելին →

Պարզվում է, աճելու և հաջողության հասնելու համար կան բավականին պարզ, բայց արդյունավետ եղանակներ:

Եվ այսպես, 7 խորհուրդ անձնական աճ գրանցելու համար.

  1. Սիրեք ինքներդ ձեզ:
  2. Մաքրեք ձեր կյանքը բացասական մարդկանցից ու մտքերից:
  3. Հետևեք ձեր կեցվածքին:
  4. Սովորեք ասել «ոչ»:
  5. Հաճախակի զբոսնեք, ժամանակ անցկացրեք բնության գրկում:
  6. Շփվեք ակտիվ կենսակերպ վարող մարդկանց հետ:
  7. Զինվեք լավատեսական մտքերով:

 

Եվ ամեն ինչ կհաջողվի 🙂

Հաջողությո՛ւն ենք ցանկանում:

 

Մոտիվացրեց Lucy Gyulamiryan-ը։