Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Պայքարում ենք ընկճվածության դեմ

Այլ նորություններ

Ինչպե՞ս վարվել տեղեկատվության հետ պատերազմական իրավիճակում
Ուշադրություն Ինչպես հայտնի է, այժմ սահմանում թեժ մարտեր են ընթանում, ինչը նշանակում է, որ սոցիալական տիրույթում ապատեղեկատվական մեծ պայքար է ծավալվում, ուստի շատ կարևոր է հետևել մի քանի պարզ կանոնների՝ անվտանգության նկատառումներից ելնելով։ Հետևեք միայն պաշտոնական լրահոսին, մի’ տարածեք ոչ պաշտոնական և չստուգված տեղեկատվություն։ Մի’ տարածեք ադրբեջանական ապատեղեկատվություն, որը վերաբերում է հայկական կողմի կորուստներին։ Մի’ պատասխանեք այն զանգերին, որոնք անծանոթ և կասկածելի համարներից են։ Մի’ պատասխանեք անծանոթների կողմից ուղարկված նամակներին և մի’ քննարկեք իրավիճակը զանգերի/նամակների…
Տեղադրված է 30.09.2020 , 21:59…  ավելին →

Պարզվել է, որ դոֆամինը շատ կարևոր է մարդու երջանկության համար: Դոֆամինի մակարդակի նվազումը կարող է հանգեցնել առողջության հետ կապված տարբեր խնդիրների առաջացման` ընկճվածություն, բացասական տրամադրություն, տարբեր տեսակի էմոցիոնալ խանգարումներ:

Բարեբախտաբար, գոյություն ունեն մի քանի արդյունավետ մեթոդներ, որոնց օգնությամբ հնարավոր է  բարձրացնել օրգանիզմում դոֆամինի մակարդակը և տրամադրությունն առանց դեղամիջոցների կիրառման:

Դրանք են՝

  • Ֆիզիկական վարժություններ.

Մարմնամարզությունը բարձրացնում է օրգանիզմում արտադրվող հաճույքի հորմոնների` էնդորֆինների մակարդակը: Կանոնավոր ֆիզիկական վարժությունները մարդուն հաղորդում են երջանկության զգացողություն, ամրացնում են օրգանիզմն ու ազատում են սթրեսից:

  • Խուսափեք մոլի հակումներից.

Ալկոհոլի, թմրանյութերի, անգամ մոլի գնումների նկատմամբ  հակվածությունը ապահովում է ակնթարթային հաճույք, սակայն դա խնդրի վերջնական լուծումը չէ: Անհրաժեշտ է սովորել հաճույք ստանալ կյանքից, գտնել այնպիսի զբաղմունքներ, որոնք ավելի խորը բավարարվածություն կպատճառեն:

  • Ռացիոնալ սնուցում.

Համոզվեք, որ դուք օգտագործում եք բավականաչափ քանակությամբ մաքուր ջուր և բուսական մթերքներ (այդ թվում բանան, շոկոլադ, որոնք կարող են բարձրացնել սերոտոնինի մակարդակը և տրամադրությունը 🙂 ):

  • Երաժշտություն.

Դոֆամինի մակարդակը կարող է բարձրանալ հաճելի երաժշտություն լսելու արդյունքում:

  • Կազմակերպեք ձեր կյանքը.

Ընկճվածությունը պակասում է ամենօրյա փոքր խնդիրների ճիշտ կազմակերպման և լուծման դեպքում: Կարելի է խնդիրները գրել թղթի վրա և դրանք լուծելուց հետո նշումներ անել: Այդպես կառաջանա բավարարվածության  զգացողություն:

  •  Կրեատիվություն.

Ուղեղում դոֆամինի մակարդակը բարձրանում է ստեղծագործական գործունեության արդյունքում: Գտեք ձեր սիրելի զբաղմունքը և ժամանակ տրամադրեք ձեր հոբբիի համար, օրինակ` նկարեք, պատրաստեք համեղ ուտեստներ, և արդյունքում ավելի լավ կզգաք:

  • Մեդիտացիա.

Մեդիտացիան բարելավում է տրամադրությունը, առաջացնում է դրական հույզեր, թուլացնում է լարվածությունը, հանդիսանում է սթրեսի մակարդակը նվազեցնող արդյունավետ մեթոդ:

 

 Աղբյուրը՝ fithacker.ru