Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Հետաքրքիր փաստեր քնի մասին

Այլ նորություններ

Ինչպե՞ս վարվել տեղեկատվության հետ պատերազմական իրավիճակում
Ուշադրություն Ինչպես հայտնի է, այժմ սահմանում թեժ մարտեր են ընթանում, ինչը նշանակում է, որ սոցիալական տիրույթում ապատեղեկատվական մեծ պայքար է ծավալվում, ուստի շատ կարևոր է հետևել մի քանի պարզ կանոնների՝ անվտանգության նկատառումներից ելնելով։ Հետևեք միայն պաշտոնական լրահոսին, մի’ տարածեք ոչ պաշտոնական և չստուգված տեղեկատվություն։ Մի’ տարածեք ադրբեջանական ապատեղեկատվություն, որը վերաբերում է հայկական կողմի կորուստներին։ Մի’ պատասխանեք այն զանգերին, որոնք անծանոթ և կասկածելի համարներից են։ Մի’ պատասխանեք անծանոթների կողմից ուղարկված նամակներին և մի’ քննարկեք իրավիճակը զանգերի/նամակների…
Տեղադրված է 30.09.2020 , 21:59…  ավելին →

Լիարժեք քունը լավ առողջական վիճակի և աշխատունակության կարևոր պայմանն է: Այն օգնում է օրգանիզմի հյուսվածքներին և բջիջներին վերականգնվել, անհրաժեշտ է ուղեղի գործունեության համար: Ոչ բավարար քունը առաջացնում է հոգնածություն, վատ տրամադրություն, ուշադրությունը պահպանելու և կենտրոնանալու դժվարություններ, նպաստում է տարբեր առողջական խնդիրների ի հայտ գալուն:

Վերջին տվյալների համաձայն՝ հասուն մարդն օրական պետք է քնի առնվազն 7 ժամ (դպրոցականների համար այդ ժամանակը ավելի երկար է` 8-9 ժամ):

Ավելի քիչ քնելու դեպքում գլխուղեղում բարձրանում է հատուկ նյութերի մակարդակը, որոնք համարվում են թուլամտության տարբեր տեսակների հետ ասոցացվող նեյրոդեգեներատիվ գործընթացների ցուցիչներ (բիոմարկերներ):

Պարզվել է նաև, որ ցերեկվա ժամերին քնելու սովորությունը կարող է շատ օգտակար լինել: Ինչևէ, վերջին հետազոտությունները ցույց են տվել, որ ամեն օր ցերեկային ժամերին ավելի քան մեկ ժամ քնելը բարձրացնում է վաղաժամ մահվան հավանականությունը 32%-ով:

 

Եթե մարդն ունի քնի կայուն խանգարումներ, անհրաժեշտ է այցելել հատուկ բժիշկ-մասնագետի (սոմնոլոգ) և պարզել պատճառը: