Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Հետաքրքիր փաստեր քնի մասին

Այլ նորություններ

Ինչ անել արձակուրդներին
Ահա և եկավ երկար սպասված ամառը: Շատերի մոտ հարց է առաջանում՝ ինչո՞վ զբաղվել։ Չէ՞ որ ամառվա ամիսներին ճիշտ զբաղվածությունը նպաստում է ոչ միայն ուժերի վերակագնմանը և վերալիցքավորմանը, այլ նաև անձի զարգացմանը, նոր հետաքրքրությունների բացահայտմանը։ Ամբողջ օրը վիրտուալ տիրույթում անցկացնելն այդքան էլ նպատակահարմար է, քանի որ իրական աշխարհում ևս կան շատ հետաքրքիր զբաղմունքներ։ 😊 Առաջարկում ենք մի քանի տարբերակ․ 1․ Սպորտ, լող, պար․ ամառվա արձակուրդներին չարժե հրաժարվել սպորտային պարապմունքներից, հակառակը՝ կարող եք ավելի շատ ժամանակ տրամադրել…
Տեղադրված է 10.06.2024 , 11:00…  ավելին →

Լիարժեք քունը լավ առողջական վիճակի և աշխատունակության կարևոր պայմանն է: Այն օգնում է օրգանիզմի հյուսվածքներին և բջիջներին վերականգնվել, անհրաժեշտ է ուղեղի գործունեության համար: Ոչ բավարար քունը առաջացնում է հոգնածություն, վատ տրամադրություն, ուշադրությունը պահպանելու և կենտրոնանալու դժվարություններ, նպաստում է տարբեր առողջական խնդիրների ի հայտ գալուն:

Վերջին տվյալների համաձայն՝ հասուն մարդն օրական պետք է քնի առնվազն 7 ժամ (դպրոցականների համար այդ ժամանակը ավելի երկար է` 8-9 ժամ):

Ավելի քիչ քնելու դեպքում գլխուղեղում բարձրանում է հատուկ նյութերի մակարդակը, որոնք համարվում են թուլամտության տարբեր տեսակների հետ ասոցացվող նեյրոդեգեներատիվ գործընթացների ցուցիչներ (բիոմարկերներ):

Պարզվել է նաև, որ ցերեկվա ժամերին քնելու սովորությունը կարող է շատ օգտակար լինել: Ինչևէ, վերջին հետազոտությունները ցույց են տվել, որ ամեն օր ցերեկային ժամերին ավելի քան մեկ ժամ քնելը բարձրացնում է վաղաժամ մահվան հավանականությունը 32%-ով:

 

Եթե մարդն ունի քնի կայուն խանգարումներ, անհրաժեշտ է այցելել հատուկ բժիշկ-մասնագետի (սոմնոլոգ) և պարզել պատճառը: