Երիտասարդները պետք է սովորեն մոդելավորել ապագան և ընտրել արդիական մասնագիտություններ` միջազգային աշխատաշուկայում մրցունակ լինելու համար։ Եթե տասնամյակ առաջ պահանջված մասնագիտություններն էին մենեջեր, իրավաբան և ֆինանսիստ, ապա ներկայումս, օրինակ` ճարտարագետ (ինժեներ) մոռացված մասնագիտությունը բավականին գնահատված է, և շատ երկրներում առկա է որակյալ տեխնիկների և ինժեներների պակաս: Գիտության արագ զարգացման հետ զուգահեռ տարբեր ոլորտներում պահանջ է առաջանում նաև բնագիտական մասնագիտությունների, ինչպես օրինակ` նանոտեխնոլոգ, բիոինժեներ, քիմիկոս և այլն:
Համակարգչային տեխնոլոգիաների առաջընթացը հանգեցնում է այն փաստի, որ ՏՏ մասնագիտությունների պահանջարկը ժամանակի ընթացքում միայն մեծանում է: Պահանջված են նաև ծառայությունների ոլորտի մասնագիտությունները:
Տարբեր փորձագետների գնահատականով Հայաստանի աշխատաշուկայի մարտահրավերները այդքան էլ չեն տարբերվում միջազգայինից։ Ինչևէ, անհրաժեշտ է ճիշտ հասկանալ առաջնահերթություններն ու մանրակրկիտ վերլուծել իրավիճակը, ժամանակի պահանջները, և դա կմոտիվացնի նոր նախագծեր և ստարտափեր իրականացնելու համար։
Ժամանակակից կրթության պահանջն է սովորեցնել ուսանողին մտածել և քննադատաբար վերլուծել տեղեկատվությունը։
Ցանկացած աշխատանքի, հատկապես ձեռնարկատիրության մեջ հաջողության հասնելու համար կարևոր են այնպիսի որակներ, ինչպիսիք են ստեղծարարությունը, տեղեկատվական տեխնոլոգիաներին տիրապետելը և գաղափարները պրոդուկտի վերածելու կարողությունը։ Այդ հմտությունները պետք է ձեռք բերվեն սովորելու տարիներին:
Չափազանց կարևոր են արյդունավետ հաղորդակցման հմտությունները, քանի որ կոմունիկացիան ընդլայնում է հորիզոնն ու շրջակա աշխարհի մասին պատկերացումները, հետևաբար կարող է օգնել մասնագիտության կամ գործունեության տեսակի ընտրության հարցում։
Եվ իհարկե, պետք չէ մոռանալ, որ կրթությունը և ինքնազարգացումը ոչ միայն երիտասարդների համար է: 🙂 Ցանկացած մասնագետ պետք է ձգտի կատարելագործվել և արդիականացնել մասնագիտական հմտությունները` աշխատաշուկայում մրցունակ լինելու համար:
Ավելին կարդա մեր կայքի հոդվածներում և հետևիր մեզ սոցցանցերում: