Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Ինչպե՞ս դիմակայել ամռան շոգին

Այլ նորություններ

Հետաքրքիր փաստերի շարքից
Այն մարդկանց, ովքեր չեն հետևում «Վեգանական» կամ «Վեգետարիական» սննդակարգին, նրանց միջև եղած տարբերությունը կարող է անորոշ թվալ։ Իհարկե երկուսն էլ չեն ներառում ոչ մի տեսակի մսամթերք։ Իսկ ի՞նչ կարելի է ասել կաթնամթերքի, ձվի և շոկոլադի մասին։ Իրականում տարբերությունը շատ պարզ է։ Վեգանական սննդակարգի հետևորդները չեն օգտագործում ոչ մի կենդանական մթերք։ Մինչդեռ, վեգետարիական սննդակարգի հետևորդները կարող են ուտել կենդանական ծագման որոշ մթերքներ (օրինակ՝ կաթնամթերք, ձու)։ Մարդիկ սովորաբար ընտրում են այս սննդակարգերն առողջության հետ կապված խնդիրների, կրոնական սահմանափակումների…
Տեղադրված է 12.11.2019 , 12:04…  ավելին →

Ամառային շոգ եղանակը կարող է առաջացնել առողջական վիճակի տարաբնույթ խանգարումներ:

Քիչ քանակով արևի ճառագայթները նպաստում են մաշկում վիտամին Դ-ի առաջացմանը, ոսկրային համակարգի ձևավորման և նյութափոխանակության գործընթացներին, բարձրացնում են օրգանիզմի դիմադրողականությունը, աշխատունակությունը և այլն: Սակայն մեծ քանակով երկարատև ազդեցությունը համարվում է վտանգավոր և կարող է խիստ բացասաբար ազդել մարդու առողջության վրա՝ առաջացնելով արևային այրվածք, արևահարություն, ֆոտոալերգիա, աչքերի ախտահարում, հետագայում` մաշկի չարորակ նորագոյացություններ, ընդհանուր երևույթներից` մարմնի ջերմաստիճանի բարձրացում, գլխացավ, սրտխառնոց, փսխում, սարսուռ, քթային արյունահոսություն:

Օդի բարձր ջերմաստիճանը կարող է առաջացնել խնդիրներ` օրգանիզմի ջերմակարգավորող համակարգի գերծանրաբեռնվածության պատճառով: Ավելի ինտենսիվ են աշխատում սրտանոթային և շնչառական համակարգերը, տատանվում է զարկերակային ճնշումը, հաճախանում է շնչառությունը և անոթազարկը, բարձրանում է մարմնի ջերմաստիճանը, իջնում է աշխատունակությունը:

Շոգ եղանակին շատ վտանգավոր է բացօթյա պայմաններում ֆիզիկական ծանր աշխատանք կատարելը: Օրգանիզմի ջերմատվության հիմնական ուղին քրտնարտադրությունն է, որն էլ խիստ ավելանում է շոգ պայմաններում` նպաստելով օրգանիզմի հովացմանը: Շոգ եղանակին մաշկի միջոցով մարդը կարող է կորցնել մինչև 3-4 լիտր հեղուկներ, հանքային աղեր, և արդյունքում ջրազրկվում է: Որպես հետևանք` կարող է առաջանալ թուլություն, գլխացավ, քնկոտություն, սաստիկ ծարավ:

Ջերմաստիճանի բարձրացման նկատմամբ հատկապես զգայուն են երեխաները, հղիները, ծերերը և քրոնիկ հիվանդություններով տառապող անձնինք:

 

Միաժամանակ, շոգ եղանակին ավելանում է նաև մրսածությամբ պայմանավորված հիվանդությունների վտանգը` խիստ սառեցված հեղուկներ խմելու, օդափոխիչի կամ օդորակիչի ոչ ճիշտ օգտագործելու պատճառով:

Ջերմաստիճանի բարձրացման և ուլտրամանուշակագույն ճառագայթման բացասական ազդեցությունը մեղմելու, օրգանիզմի գերտաքացումը կանխելու համար անհրաժեշտ է պահպանել հետևյալ պարզ կանոնները.

  • խուսափել արևի ուղիղ ճառագայթներից` հատկապես ցերեկը` ժամը 12:00-ից 17:00-ը,
  • կրել գլխարկ, արևային ակնոց, հովանոց, հագնել սպիտակ կամ բաց երանգների ազատ, օդաթափանց, բամբակյա կամ այլ բնական կտորից հագուստ, օգտագործել հատուկ արևապաշտպան քսուքներ,
  • օգտագործել սովորականից շատ հեղուկներ (օրական մոտ 2.5-3 լիտր)` ջուր, թան, առանց շաքարի բնական հյութեր, ոչ թունդ թեյ։ Ջուրը ծարավը հագեցնելու ամենալավ միջոցն է: Սրտանոթային կամ երիկամների հիվանդություններով տառապող անձինք հեղուկներ պետք է ընդունեն բժշկի հետ խորհրդակցելուց հետո,
  • ցանկալի է հրաժարվել ծանր, յուղոտ կերակուրներից, օգտագործել ավելի թեթև, դյուրամարս սնունդ, շատ մրգեր և հում բանջարեղեն,
  • չչարաշահել կոֆեին և շաքար պարունակող ըմպելիքները,
  • արգելվում է գտնվել վատ օդափոխվող տարածքներում, երկար ժամանակ մնալ արևի տակ կայանված մեքենաներում,
  • ցանկալի է ամենօրյա աշխատանքները կատարել օրվա համեմատաբար զով ժամերին, ցերեկային ամենաշոգ ժամերին խուսափել բացօթյա տարածքում ֆիզիկական աշխատանքից,
  • մրսածությունից խուսափելու համար պետք է հետևել, որպեսզի օդորակիչի սառը օդի ուժեղ հոսանքն ուղղված չլինի անմիջապես մարդկանց վրա: Այն տարածքներում, որտեղ առկա են օդորակիչներ, անհրաժեշտ է հագնվել ջերմաստիճանին համապատասխան:

 

Աղբյուր` www.moh.am