Լավագույնը հարաբերությունների և սիրո մասին: Ռեալ ժամանակի պայմաններում:

Հետաքրքիր փաստերի շարքից…

Այլ նորություններ

Կրկին շփման մասին
Շարունակելով դեռահասների և ծնողների արդյունավետ շփման թեման, ավելացնենք կարևոր խոսքերի ցանկը: Քննությունը կարևոր է, բայց այն դեռ ամեն ինչ չէ: Եթե ձախողեցիր, կյանքը չի ավարտվի: Առհասարակ կյանքում միշտ կարելի է գտնել այլ ուղիներ նպատակին հասնելու համար: Իսկ երբ ամենահարազատ մարդիկ չեն քաջալերում, այլ հակառակը` նույնիսկ պախարակում են, ամեն ինչ շատ ավելի տխուր է թվում:  :-( Ուրեմն, թույլ տվեք երեխային երբեմն և պարտվել, ասացեք, որ նրա կողքին եք և կօգնեք, որ նա հաջողության հասնի: Միասին դիտարկեք…
Տեղադրված է 30.10.2020 , 13:03…  ավելին →

Քաղցր գազավորված ըմպելիքների վնասակարության մասին քաջատեղյակ են բոլորը: Դրանք պարունակում են շաքարի բարձր քանակներ և որոշ քիմիական միացություններ (այդ թվում օրթոֆոսֆորաթթու), որոնք խանգարում են սննդից մի շարք կարևոր միկրոտարրերի և վիտամինների ներծծումը:

Շաքարի քանակը վերահսկող մարդկանց համար ստեղծվել են քաղցր ըմպելիքների դիետիկ տարբերակներ, որտեղ շաքարի փոխարեն պարունակվում են արհեստական քաղցրացուցիչ նյութեր:

Սակայն ամեն ինչ այնքան էլ պարզ և դրական չէ: Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ դիետիկ ըմպելիքները կարող են բարձրացնել ինսուլտների, սրտի նոպայի և դեմենցիայի (թուլամտության) ռիսկը 🙁 Պատճառը հենց արհեստական քաղցրացուցիչներն են, որոնք վնասակար են անոթների համար և բարձրացնում են ախորժակը: Ինչևէ, համաձայն հետազոտողների` դիետիկ քաղցր գազավորված ըմպելիքների վնասակարությունը բարձրանում է այն դեպքերում, երբ դրանք օգտագործվում են մեծ քանակներով` օրական երկու 355մլ-նոց շիշ և ավել:

 

Ուրեմն, ծարավը հագեցնելու համար ավելի լավ է օգտագործես սովորական մաքուր ջուր, որին կարող ես ավելացնել կիտրոն կամ լայմ, կոճապղպեղ, վայրի վարդի թերթիկներ կամ նանայի տերևներ 🙂